Edellisessä osiossa käsittelin kolmea isoa organisaatiota ja niiden somekäyttäytymistä. Tässä artikkelissa keskityn tarkemmin asiaan organisaation silmin, jossa tällä hetkellä toimin. 

Organisaatio, jossa toimin on ammattikoulu, joka järjestää koulutusta niin nuorille, kuin aikuisillekkin sukupuoleen tai synnyinmaahan katsomatta. Sosiaalisen median käyttöä hyödynnetään alalla runsaasti, jolla tavoitetaan etenkin nuoria hakijoita, mutta varmasti myös vanhempaakin väestöä. Tämä tulee tulevaisuudessa vielä korostumaan, sillä somesta on tullut aina vain tärkeämpi osa ihmisten arkea. 

Sosiaalisen median jatkuva käyttö on saanut aikaan sen, että myös yritykset ovat sielä herkeämättä ja tekevät kaikkensa pysyäkseen pinnalla, eli ihmisten mielissä. Mikäli kyseisessä kamppailussa onnistutaan, on yritys onnistunut tehtävässään. Some on kuitenkin edullinen, mutta valtavan tehokas markkinoinnin väylä.