Organisaatioiden somekäyttäytymisen vertailussa en kerro organisaatioiden nimiä, mutta ne ovat kaikki suuria toisenasteen ammattioppilaitoksia. 

Organisaatio1:
Sosiaalisessa mediassa keskitytään selvästikkin luomaan positiivinen kuva koulutuksesta sekä hyvä tekemisen meiniki. Aloilta otetuissa kuvissa sekä tehdyissä päivityksissä on panostettu yhteisen tekemisen huomioimiseen sekä syrjäytymisen ehkäisyyn. Kaikissa julkaisuissa on samat teemat, värit sekä ideat, jotka yhdessä luovat yhteneväisen kuvan koko konsernista. 

Organisaatio 2:
Seuraava tarkastelussa ollut organisaatio esitteli selvästikin enemmän koulutuksiaan sekä heidän tarjoamiaan palveluita. Somessa oli myös paljon markkinointia yrityksille sekä niiden esimiehille. Ote oli hivenen ammattimaisempi, kuin edellisellä, mutta samalla myös jonkin verran jäykempi vaikutelma.

Organisaatio 3: 
Viimeinen vertailtava organisaatio oli jotakin edellisten välistä. Sosiaalisen median käyttö oli heidän osaltaan todella laajaa. He esittelivät todella paljon erilaisia koulusvaihtoehtoja, mutta olivat kuitenkin ajanhermolla kaikista tapahtumista, joissa organisaatio oli mukana. Päivityksiä löytyi todella paljon enemmän, kuin edellisiltä.